Klacht: Foutieve melding Netflix bij gebruik account

jordanie12 op 10 september 2021 over Netflix in de categorie Digitale TV

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het komt regelmatig voor dat jullie het scherm blokkeren met de mededeling dat mijn account door meerdere personen wordt gebruikt. Dat is echter niet het geval. Jullie uiten ongefundeerde beschuldigingen nu wil ik weten waar die op gebaseerd zijn. Welke ip adresssen betreft het , oftewel hoeveel verschillende IP-adressen gebruiken mijn account. Ik woon alleen binnen mijn adres ben ik dus de enige gebruiker,
Deze actie van jullie komt agressief over. Bijzonder klantonvriendelijkheid evenals jullie niet al te slimme klantenservice medewerker, die niet verder komt dan te beweren dat de melding klopt simpel en alleen omdat jullie dat melden!??
Verklaar jullie nader en stop hiermee.

Gewenste Oplossing:

Stop met die ongefundeerde asociale actie van jullie.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Netflix

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Netflix nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jordanie12