Klacht: Foutieve melding!!!!

op 01 september 2018 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste ,
Ik heb een pakket besteld op de pc in een winkel van jullie op 31082018 om15:20u
Er staat op de site voor 22:00 besteld de volgende dag bezorgd . Het pakket zou op 1 092018 in de winkel zijn tussen 16:00 en18:00 was me gezegd door de kassierster van dienst , plus bevestiging op mail. Daar ik op 1092018 in de winkel was en geen pakket te zijn geleverd vind ik dat er toch op zijn minst een aanpassing mag komen op jullie advertentie om te mogen horen dat het niet de eerste maal is in de winkel is geen pluspunt. Mvg jimmy

Gewenste Oplossing:

bij een aanpassing van jullie vandaag bestellen morgen geleverd ...
Of een andere tegemoetkoming eender welke , om meermaals voor niets in de winkel te staan voor niks !

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Blokker

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Blokker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jimblokker