Klacht: foutieve inhoud

op 03 november 2017 over Outspot in de categorie Adviezen

OP 12 oktober jl. bestelde ik een massage apparaat, dat op 13 oktober werd verzonden met de volgende referentie nummers – klantnr.14516537 – bestelling 47402457 – parcel id. 5982863. het pakket bevatte een snoertje waarmee je het apparaat kunt opladen maar het apparaat zelf heeft geen opening waar je het snoertje kunt aansluiten. De beschrijving geeft ook geen snoertje aan en ook de opening niet. Ik heb nu Outspot 3 maal benaderd met een klacht maar ik krijg steeds een automatisch gegenereerd antwoord in meerdere talen (zie onderstaand een cc van mijn laatste bericht).

25 oktober 2017

L. S.

N.a.v. mijn schrijven ontving ik uw onderstaand bericht. Tot op heden heb ik nog niets van u mogen vernemen, hetgeen mij zeer verbaast.

U kunt mij eventueel telefonisch benaderen op 0644924509 of via email c.maaswinkel@ziggo.nl.

In afwachting van uw omgaand bericht,

c. maaswinkel

Op 19 oktober 2017 om 12:32 schreef Outspot Helpdesk : Je e-mail is door ons goed ontvangen. Wij proberen je vraag in maximaal 3 werkdagen te beantwoorden, maar door uitzonderlijke drukte momenteel kan dit mogelijks wat langer duren, onze oprechte excuses hiervoor. Nous avons …etc.

nog niet van toepassing

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Outspot

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Outspot nog niet in behandeling is genomen.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Outspot in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Outspot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Outspot

Heeft op 14 februari 2018 om 16:06 geantwoord

Beste mevrouw Maaswinkel,
Onze excuses voor het late antwoord via klacht.nl .
Wij hebben het even nagezocht en merken dat u ondertussen een paar dagen na uw klacht, een antwoord van één van onze medewerkers ontvangen heeft.
Het ging om een apparaat dat waterdicht is, vandaar dat de opening voor het kabeltje moeilijk te vinden was. Mijn collega heeft ondertussen ook foto's naar u doorgestuurd om te tonen hoe u het apparaat kunt opladen.
Wij gaan dus uw dossier afsluiten en bieden u graag nogmaals onze excuses aan.
Aarzel niet om ons te contacteren indien u nog vragen heeft.
Met vriendelijke groeten,
Het Outspot team