Mijn Klacht:
Ik heb vorige week via de veiling een keuken gezien met bovenstaand kavelnummer. Bij andere keukens op deze locatie stond duidelijk vermeld dat de keuken zonder apparatuur wordt verkocht. Echter bij deze keuken heeft NIET deze vermelding gestaan. Omdat ik zeker wilde weten dat er geen fout is gemaakt, heb ik hier speciaal met jullie klantenservice over gebeld met X. X kon mijn vraag niet beantwoorden, maar beloofde mij navraag te doen en mij een mail te sturen met het antwoord.
Onderstaand ziet u haar reactie met de uitkomst dat het kavel inclusief de apparatuur is. Ik heb vervolgens een bod uitgebracht en het kavel gekocht.
Vanochtend vol goede moed 200 km naar Rotterdam met gehuurde bus, aanhanger en extra mannetje personeel mee om de spullen te halen.
Op de locatie werd meteen duidelijk dat, ondanks mijn bewijsmail van X, ik hoe dan ook geen apparatuur heb gekocht en dat dat ook zeker niet mee ga krijgen. Na een wachttijd van ongeveer anderhalf uur kreeg ik het aanbod van een paar extra gebruikte keukenkastjes als “mats” en genoegdoening. (Een van deze kasten was te beschadigd om mee te nemen.)
De eigenaar zou voor mij eventueel wel een mats prijsje voor de apparatuur kunnen maken. Ik heb besloten om hier voor dit moment maar gebruik van te maken omdat ik anders met een keuken vol “gaten” zit.
Iets wat ik al gekocht had bij BVA moet ik nu dus extra kopen voor 1500 euro. (voor dit geld ontbreken nog steeds 2 stuks apparatuur, te weten een stomer en een oven.) Ook dit zou hij mij nog gematst kunnen doen toekomen.
Ik snap de eigenaar wel dat hij alles niet weggeeft, maar ik kan niet weten of ik nu een faillissement aankoop doe of een vrijwillige veiling van een bedrijf. Ik heb deze spullen duidelijk bij jullie gekocht! En dus lijkt mij dan ook dat BVA moet leveren wat het mij heeft beloofd.
Gewenste Oplossing:
Om kort te gaan wil ik graag van BVA een bedrag van 1500 euro ontvangen voor de bijgekochte apparatuur en nog de 2 stuks ontbrekende apparatuur of een bedrag hiervoor.
