Klacht: Foutieve informatie

op 04 juli 2016 over Zeelen Fietsverhuur in de categorie Fietsenwinkel

Mijn ervaring met Zeelen fietsverhuur is ronduit slecht. Ik had mijn eigen elektrische fiets meegenomen naar het mooie Terschelling. Helaas gaf mijn fiets na een aantal dagen fietsen een communicatie probleem aan op mijn display, ik had geen elektrische ondersteuning meer, ben naar Zeelen Formerum gegaan om te vragen of hij naar mijn fiets kon kijken. Er werd me verteld dat ik later op de dag (winkel op tot 18.00 uur) gebeld ging worden. Om 17.15 uur zelf maar gebeld en toen werd me gezegd dat ze ook nog wel iets anders te doen hadden. Een half uur later heb ik me gemeld en toen gaf hij aan dat de motor van mijn fiets kapot was kosten ad.500,00 maar zei hij dat was mijn fiets niet meer waard, geen probleem ik kon bij hem wel een nieuwe fiets kopen!. Ik heb het maar bij een huurfiets gelaten. De kosten van zijn”onderzoek” waren 25 euro naast de kosten van de huurfiets. Bij thuiskomst naar mijn eigen fietsenmaker gegaan en wat bleek: er zat een stekkertje niet goed vast, vandaar geen verbinding en dus een communicatie probleem kosten:0,00 euro. Heb daarna met Zeelen gebeld om e.e.a aan hem uit te leggen. Maar enige coulance of excuses hoef je niet te verwachten. Hij vindt nog steeds dat hij goed onderzoek heeft verricht. Wat een waardeloze ervaring met deze fietsverhuurder. Ik ben 70 euro lichter en een illusie armer. Van deze Zeelen fietsverhuur hoef je geen service te verwachten, je euro’s wil hij wel

Van Zeelen fietsverhuur verwacht ik dat hij de onderzoekskosten ad 25,00 euro aan mij vergoed omdat er geen deugdelijk onderzoek heeft plaatsgevonden.
Tevens zou ik uit coulance gedeeltelijk de huurkosten van de fiets vergoed willen hebben omdat het uiteindelijk helemaal niet nodig was dat ik een fiets moest huren voor 3 dagen.

Alle klachten die gemeld zijn door TinekeP