Klacht: Foutieve boeking

op 29 april 2017 over Cheaptickets.nl in de categorie Online Vliegtickets

Ik heb in de avond van 28 april 2017 omstreeks 22uur 3 tickets gekocht via cheaptickets.nl. mijn zoekopdracht is geweest 9 augustus heen 19 augustus terug.

Krijg netjes overzicht met vluchten en ik zie er gunstige mbt tijden er tussen staan en ik boek.
2 volwassenen en 1 kind.

Ik vul alles in en ik betaal.
Volgende ochtend half 5 in de ochtend zie ik dat ik de E tickets heb ontvangen.

Tot mijn schrik zie ik dat er een reis is doorgevoerd van 19 augustus heen en 19 augustus terug. Ik moest hiervoor 874,- betalen. Ik direct aan de bel getrokken er is iets fout gegaan.

Ik krijg kort door de bocht de reactie. Tja dat is jammer. Omdat u binnen 24 er achter komt kunnen wij het annuleren. Maar dat kost u 75 euro pp. Dus 225,- of de foutieve dag omboeken naar 9 augustus. Maar dat kost 120,- pp.

Mijn klacht en probleem wordt niet gehoord, alleen tja jammer. Wat u zegt is onmogelijk. Nee dat kan niet hoor.

Ik vind dat belachelijk.

Owja en zo veel geld vragen en dan de bevestiging sturen met als notitie. (Het kan zo maar 3 maanden duren) voordat luchtvaartmaatschappij de annulering doorvoerd.

Door het misbruik van de positie van cheaptickets en de noodzaak van de beoogde datum van reis heb ik moeten annuleren.

Ik had liever gehad dat ze zich hadden opgesteld. \"Je dat meent u niet ik ga het direct regelen\".

Dat gaat nu niet meer. Ik heb in middels onkosten gemaakt door de annulering. 225,-

En de reis opnieuw aangekocht zoals ik wens te reizen. Dus kort gezegd ik zou content zijn met kosteloos annuleren. Dus ook de 225 euro terug.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cheaptickets.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Cheaptickets.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door URIO1735hm