Klacht: Foutieve bkr registratie

op 19 juli 2016 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Na aanvraag van een financiering stuitte ik op een BKR registratie die naar mijn weten geheel onterecht is. Dit blijkt afkomstig te zijn van otto.
Het gaat om een bestelling die gedaan is medio 14-05-2013 met service nummer 29110012. Dit terwijl mijn eigen service nummer 21014387 is. Na contact te hebben gehad met de klantenservice en debiteurenafdeling vertelde ze mij dat ik contact op moest nemen met het incassobureau gezien zij geen gegevens van mij konden inzien. Na contact gehad te hebben met de incassobureaus kwamen zij bij een heel ander persoon terecht. Er is hier dus sprake van wisseling van personen of fraude. Gezien ik tot en met aanstaande Vrijdag 15 juli heb een verklaring te geven aan de bank, heeft dit wel grote spoed. Ik wordt door otto van het kastje naar de muur gestuurd en krijg van iedere medewerker een ander antwoord.

Per direkt de onjuiste BKR registratie verwijderen en een officiële mail van otto waar zij verklaren dat dit alles onjuist is.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar OTTO over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door OTTO in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat OTTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

OTTO

Heeft op 19 juli 2016 om 12:47 geantwoord