Klacht: Foutieve berekening schade zonder ruimte voor overleg of werken aan een oplossing.

op 08 februari 2018 over Aegon in de categorie Verzekering

Na een hoop e-mails te versturen mede doordat sommige e-mails niet juist worden ontvangen krijgen wij de volgende fouten bij de schade mutatie. Na dit door te geven bij de klantenservice die ook erkennen dat er een fout gemaakt wordt.

Bij de eerste vergoeding van de schade staat dat de waarde van onze lounge set van €400,- in mindering wordt gebracht met €200,- .

Wij hebben echter bij het opgeven van de schade twee bedragen doorgegeven €400,- voor de loungeset en €850,- euro voor de tuinset.

In de nota is dit alles terug te vinden.

Er is i.p.v. €1250,- slechts €400,- berekend.

Nu komt het mooie er wordt nu i.p.v. erkend dat het hierom een rekenfout gaat gezegd dat dit de geschatte waarde is omdat er geen bonnen aanwezig zijn. Verder hebben wij aangegeven dat indoen nodig wij meer bewijs kunnen leveren over de staat van onze spullen en hoe de staat nu is.
Hierover uren gebeld met de klantenservice die ook inzien dat er fouten gemaakt worden echter steeds met het antwoord dat de regels bij Aegon het niet toelaten om direct met de juiste afdeling contact op te nemen.
Na meerdere keren te bellen en diverse e-mails en tickets die worden aangemaakt om terug te bellen verteld een medewerker dat het toch wel mogelijk is om met de juiste afdeling door te verbinden echter de schadebehandelaar zegt dat ze hier geen behoefte aan heeft.
Dit gebeurt hierna nogmaals met de mededeling dat de schadebehandelaar het te druk heeft.
Wij hebben veel foto’s voor doorgestuurd waar duidelijk op te zien is welke ravage de storm veroorzaakt heeft. We hebben ook de website links van de spullen zoals ze nu online nog steeds aangeboden worden en kosten.Ook hebben wij gevraagd of we nog eventueel andere foto’s of bewijs kunnen leveren waar in aan te tonen is dat de spullen in zeer goede staat waren voor de storm. De leeftijd is mede te bepalen doordat ze online nog steeds op veel plaatsen worden aangeboden.
Hier wordt echter nooit op gereageerd.
Er wordt helemaal nergens op gereageerd enkel en alleen dat de schadebehandelaar bij haar standpunt blijft zonder verder contact en dat de klantenservice ziet waar de fout gemaakt wordt.
Wij lopen tegen een muur die bewust is opgezet door Aegon.
Kortom een goed functionerend bedrijf!

Ik zou graag in contact komen met een schadebehandelaar die met ons wilt werken aan een passende oplossing.
Wij lopen tegen een muur die bewust is opgezet door Aegon bijna 4 uur aan de telefoon zonder nog de tijd die wij bezig waren met het versturen van e-mails door een slecht werkende e-mail service.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aegon

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aegon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door RvRijn