Klacht: Foutief geïnformeerd

op 10 oktober 2017 over Libelle in de categorie Tijdschriften

Enige weken geleden geprobeerd omslagdoek van Mart Visser te bestellen. Website werkte niet naar behoren. Met uw medewerker (Kevin) gesproken: “ligt ws aan de browser, probeer het eens op een andere computer en maak gebruik van After pay, dat werkt soms wel”.
’s Avonds op een Windows laptop geprobeerd ipv op de I Mac, ook dit lukte niet. Tot mijn verbazing bleek de volgende ochtend dat er toch twee ( !) pogingen geslaagd bleken te zijn, zonder ooit een bevestiging hiervan gehad te hebben. Dat was er natuurlijk één teveel. Gelijk tel contact opgenomen met Libelle….kreeg weer Kevin aan de telefoon: “sorry, ik kan gaande deze bestelling nu niets voor u betekenen, u hoeft er maar één te betalen, maar er arriveren er twee aan uw adres. Graag er dan één terug brengen naar post NL”. Helaas bleek ook dit foute informatie. 4/10: Na een lang en ingewikkeld gesprek met ‘Dian’ van Afterpay, is gebleken dat ik toch twee omslagdoeken moet betalen en dat ik na 14 dagen dit bedrag terug krijg (hopelijk). Tot nu toe is alles fout gegaan in elke fase van het proces!
Zelfs post NL gooide bij de bezorging de twee omslagdoeken over de schutting in de tuin…….zowat in de vijver! En dat terwijl ik de buurvrouw had ingelicht dat ik wat later thuis zou komen èn er een bezorging gepland stond. Kortom, alles wat mis kon gaan, ging mis, terwijl ik er werkelijk alles aan gedaan heb om het goed te laten verlopen. Graag uw visie!

Begrip, terugkoppeling.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Libelle

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Libelle nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door van Loosbroek