Klacht: Fouten worden niet hersteld en klantbetrokkenheid is ver te zoeken.

op 30 juli 2016 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Eind 2015 hebben wij 2 Groupons gekocht voor het parkeren bij Hyatt Place in Amsterdam. In januari hebben wij de vliegtickets geboekt voor medio mei 2016 en in januari probeerden wij dan ook via de Groupon site een parkeerplaats te reserveren. Dat kon niet want alles was “vol”. De enige reactie van Groupon was ‘dan had u maar eerder moeten reserveren” wat natuurlijk onzin in, want je moet toch eerst weten wanneer je vliegt om een parkeerplaats te kunnen reserveren. Bovendien lijkt reserveren in januari voor de maand mei ons niet erg laat en de Groupon is geldig tot 31 december 2016. Door coulance vanuit Hyatt Place hebben wij alsnog onze auto in mei kunnen parkeren.

Maar nu wilden we onze tweede Groupon gebruiken door in september een parkeerplaats te reserveren. Maar wat schetst onze verbazing: de Groupon blijkt al verzilverd! Wat er gebeurd is, weten we niet, maar wij hebben de Groupon is niet gebruikt en wij hebben zeker onze auto niet met de Groupon geparkeerd na onze vakantie in mei.

Bij Groupon vangen we, zoals gebruikelijk, bot. De Groupon is al verzilverd en daar is voor Groupon de kous mee af. Op onze tweede e-mail waarin wij aangeven echt geen gebruik gemaakt te hebben van de Groupon wordt al helemaal niet meer gereageerd. Er wordt niets ondernomen om te onderzoeken waar de fout is ontstaan en hoe dit opgelost kan worden. En een fout toegeven gebeurt al helemaal niet. Jij als klant zit fout. Punt.

Het zou netjes zijn als Groupon de fout onderzoekt en het geld a € 35 terugstort. Wij hebben echter niet de verwachting dat Groupon ineens het licht ziet en klantvriendelijk gaat doen. Wij zullen in ieder geval geen Groupons meer kopen, noch voor het parkeren, noch voor wat anders.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupon

Heeft op 04 augustus 2016 om 15:03 geantwoord

Beste mevrouw Enklaar,

Bedankt voor uw bericht. Vervelend dat u geen passende oplossing heeft ontvangen.

Omdat wij niet direct een oplossing kunnen bieden voor deze kwestie heb ik dit direct doorgezet naar de juiste afdeling. Deze afdeling zal binnen 6 dagen met een passende oplossing komen. De oplossing zal per e-mail aan u teruggekoppeld worden.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en wens u een fijne dag toe.

Groupon Customer Support

Alle klachten die gemeld zijn door Conny_E