Klacht: Foute reservering om onduidelijke reden niet te verplaatsen of te anuleren

Tjarco Elgersma op 23 december 2019 over Ibis hotel in de categorie Hotels

Geacht,

Ik heb een reservering gedaan bij Via de Accor app bij Ibis Antwerpen Centrum. Reservering nummer. HVTDCPVN. Nu komen wij er achter dat
de datum niet goed is. IPV 25-12 tot 26-12 had dit moeten zijn 26-12 tot 27-12. Nu heb ik dit pas vandaag ontdekt (mijn eigen fout). nu kan ik deze reservering wel verplaatsen maar, betaal dan twee overnachtingen omdat de gemaakte overnachting niet is te annuleren. Dit zou komen omdat ik niet voor flexibel tarief heb gekozen maar voor waar ik mij overigens niet van ben bewust. Als het daadwerkelijk zo is dat niet gewijzigd kan worden naar een andere datum (Hotel zit echt niet vol heb ik al gecontroleerd. dan is dit onbehoorlijk en niet meer van deze tijd. Ik heb telefonisch overleg proberen te hebben maar ook dit draait op een natwoord uit dan had u maar een ander tarief moet kiezen als dit de manier is waarop IBIS zich wil profileren in de markt. dan is dit mijn laatste boeking geweest.

Ik ben best bereid iets meer te betalen door een fout van mijn zijde. maar ik ga niet twee nachten betalen en maar 1 nacht gebruiken.
ik ga ervan uit dat dit alles op een mistverstand is berust en hoop op een spoedige en passende oplossing.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ibis hotel

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ibis hotel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tjarco Elgersma