Klacht: Foute overboeking invaliden vervoersvergoeding gemeente Den Haag

op 21 december 2012 over SNS Bank in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Begin december maakt de gemeente Den Haag mijn invalidentoeslag voor vervoer per abuis over op mijn rekening 902595954 van SNS dit terwijl ik helaas buiten mijn schuld in de Schuldhulpverlening ben beland. Zij kunnen het kennelijk niet terughalen. Ik stuur verzoek aan de directeur T. Timmerman of hij deze bedragen naar de gemeente terug wil storten!! krijg van de week bericht van meneer of mevrouw Sammy Huang uit Arnhem?? thans genaamd Scrooghe uit de gelijknamige film dat het is teruggeboekt van mijn nadelig saldo. Deze mensen die nu hun bonussen aan het veiligstellen zijn hebben geen idee wat dat voor een invalide en hartpatient betekend zich niet meer te kunnen verplaatsen!!! hierdoor.!! Wij nederlanders hebben deze bank gered!!! ze moeten nog een half miljard 500.000.000 terugbetalen en kunnen dit niet nee ze hebben nog meer nodig!!! hoezo zakkenvullerij!! Heren met al uw vette salarissen en BONUSSEN waar u nu zo druk mee bent beseft u nu niet dat ik u aan huis gekluisterd ben met deze dagen!!!!
Met al uw geld hoop ik dat u nooit in dezelfde situatie als ik beland!!!!! Ik wens u FIJNE VET VOLGEVRETEN FEESTDAGEN en een FANTASTISCH NIEUWJAAR en hoop dat u bij Oger nog een nieuw pak gaat kopen, overleeft die ook !!! Een teleurgestelde klant van uw bank!!!!

Gewenste Oplossing:

terugstorten naar de gemeente zodat die juist kan overmaken

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door SNS Bank in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat SNS Bank een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SNS Bank

Heeft op 24 december 2012 om 12:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Janthana,

Wat vervelend dat je in deze situatie zit.

Wij zien dat op 20 november schuldhulp is aangevraagd bij de gemeente Den Haag voor jouw rekeningnummer.

We adviseren je daarom contact op te nemen met je schuldhulpverlener. Zonder de toestemming van de schuldhulpverlener mag SNS Bank geen bedragen vrij geven of terugboeken, omdat je aangemeld bent bij schuldhulpverlening.

De schuldhulpverlener zal dan contact opnemen met de afdeling Insolventie en Beschikking over de bijgeschreven bedragen.

Daarnaast adviseren wij een wijziging van je rekeningnummer aan de gemeente Den Haag door te geven, om soortgelijke problemen in de toekomst te voorkomen.

Met vriendelijke groet,

Lindsay
SNS Bank Webcare

Reactie van de melder van de klacht janthana02

6 jaren geleden - De klacht is in behandeling genomen ?? Welke postkamermedewerker heeft hem mee naar huis genomen ?? Wie komt er 7 januari 2013? met een lumineus idee??? Dank dank dank ik heb nog niks mogen vernemen?? Hanteerd u nu weer 3 weken wachttijd voor behandeling?????

Reactie van de melder van de klacht janthana02

6 jaren geleden - Je liegt Lindsey je kent de wet niet corrupt zooitje daar bij de genationaliseerde Bank ONZE BANK !! Weet je dat de directeur in Purmerend verdacht word van het vervalsen van handtekeningen!! Dat de boerenpolitie dat heeft opgelegd??? En dat nu het landelijk team de zaak heeft opgepakt en de hoofdofficier in Haarlem zich ermee bemoeid onder toezicht van dhr. TEEVEN beetje inbinden wellicht???? Er zijn nog zoveel zaken waar mensen niks durven te zeggen?????

Alle klachten die gemeld zijn door janthana02