Klacht: Foute levering

op 05 september 2016 over Mango in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een jurk besteld via mango.nl.
Ik kreeg echter een totaal andere jurk geleverd.
Toen ik die wilde retourneren moest ik 6.95 betalen.
Ik heb contact opgenomen met Mango. Hier werd me verteld dat ik een kopie van het bonnetje moest opsturen en dat ik dat dan vergoed krijg.
Toen ik vroeg waarheen ik het moest sturen, moest ik ineens wachten tot het in Spanje was aangekomen en dan opnieuw telefonisch contact moest opnemen. Ik gaf aan niet van plan te zijn dan weer te bellen maar nu een emailadres te willen. Die kreeg ik uiteindelijk met nogmaals de opmerking dat ik die pas kon opsturen als pakket in Spanje was aangekomen.
Ik vind dit een hele slechte service, ook dat je moet betalen voor het retourneren
Ik zal dan ook nooit meer iets bij deze online-shop bestellen.

Gewenste Oplossing:

Als ik de extra kosten retour heb gekregen. Maar dan nog vind ik de service erg slecht

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mango

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mango nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door DebbieHeijkant