Klacht: foute levering

op 30 november 2016 over 123 Inkt in de categorie Internetshops - Kantoorartikelen

123 inkt levert verkeerde cartridges, abusievelijk 1 opengemaakt, daarna de geopende en de ongeopende andere verkeerde cartridge retour gezonden, krijg geen credit, volgens uw medewerkster moet ik ALLES betalen, er wordt al gedreigd met een incassobureau.

creditnota

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar 123 Inkt over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door 123 Inkt in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat 123 Inkt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

123 Inkt

Heeft op 01 december 2016 om 14:55 geantwoord

Geachte heer Stelder,

Onze klantenservice heeft hedenmiddag telefonisch contact met u opgenomen om het een en ander toe te lichten. U hebt, weliswaar abusievelijk, 2 verkeerde cartridges besteld. Het ongeopende exemplaar hebben wij voor u gecrediteerd. De geopende cartridge voldoet echter niet aan onze retourvoorwaarden en kunnen we helaas niet voor u crediteren. Het spijt ons dat wij u niet anders kunnen meedelen.

123inkt.nl

Heeft op 01 december 2016 om 15:16 geantwoord

Dit is geen oplossing !!!!!!!!!!!!!!

Bericht van 123 Inkt

1 week geleden - Geachte heer Stelder, Zoals reeds aangegeven komen geopende printerbenodigdheden niet in aanmerking voor creditering. U hebt helaas 2 onjuiste cartridgetypes aan uw bestelling van 24 oktober jl. toegevoegd. Het ongeopende exemplaar hebt u aan ons geretourneerd en hebben wij vergoed. De geopende cartridge kunnen wij niet terugnemen. Dit heeft onze klantenservice hedenmiddag telefonisch aan u toegelicht. We vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en rekenen op uw begrip. Met vriendelijke groet, 123inkt.nl

Alle klachten die gemeld zijn door 123@klacht