Klacht: bijna een halfjaar aan het wachten op onze jaloezieen.

op 18 mei 2016 over Sfeervolle shutters in de categorie Interieurbedrijven

Zojuist jaloezien geleverd en beschadigen zijn niet aan de orde.

Bericht van 2 weken geleden
Op 14 januari hebben wij een bestelling gedaan bij Sfeervolle Shutters.
De levering zou 10 weken duren, normaal gesproken 8 weken maar vanwege Chinees new year duurt het 2 weken langer. Wij zijn hier mee akkoord gegaan.

Nu 5 maanden verder hebben wij nog niks ontvangen, de klantenservice doet vreemd over de bestelling en Edwin \\\\\\\’,directeur\\\\\\\’, stuurt ons van het kastje naar de muur. Edwin had vorige maand gezegd dat het deze week geleverd gaat worden, maar ook nu horen wij niks over de bestelling en kan het bedrijf niks zeggen over de bestelling. Edwin zelf is \\\\\\\’,niet op kantoor\\\\\\\’, en de telefoniste staat ons niet vriendelijke te woord.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sfeervolle shutters

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sfeervolle shutters nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht JamiedeWit

1 jaar geleden - Wij hebben lang moeten wachten maar vandaag zijn de jaloezien op de kosten van het bedrijf gebracht. Nu de jaloezien in mijn huis hangen ben ik tevreden met het resultaat, de telefoniste had het over beschadigen maar gelukkig is dat niet aan de orde en ben ik tevreden. Uiteindelijk is het prima opgelost en hang het mooi.

Alle klachten die gemeld zijn door JamiedeWit