Klacht: foute info over speaker waardoor trein gemist

op 25 september 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zaterdag 24 sept vertrok ik uit Zaandam om 10:05 op weg naar Meppel.
Had op de NS reisplanner gezien dat ik op A’dam Arena moest overstappen op de trein naar Leeuwarden, van perron 8 naar perron 1 (is een flink stuk lopen in dat station. Aangekomen op perron 1 kwam de luidspeaker dat ik naar perron 1 moest voor die trein. Daar aangekomen stond daar een andere trein. NS beambte zei: alle treinen naar Leeuwarden vertrekken van spoor 1. Ik weer terug, daar reed de trein naar Leeuwarden voor mijn neus weg. Ik zal u de rest van het verhaal besparen, want ik ben daarna nog meer heen en weer gelopen omdat ik 1 uur wachten wel wat lang vond. Ik heb die dag nog 2x verkeerde info gekregen van NS personeel ook op de terugweg.

Gewenste Oplossing:

Ik kwam veel later dan gepland op mijn bestemming aan; dit moet niet nog eens gebeuren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 17 oktober 2016 om 09:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste lezer,

Er is inmiddels contact opgenomen met de indiener van deze klacht. We hebben de klacht via onze reguliere kanalen opgepakt en beantwoord. Om deze reden ziet u de aangedragen oplossing hier niet terug. We begrijpen dat anderen mogelijk op zoek zijn naar een antwoord op dezelfde vraag of klacht. Mocht u eenzelfde vraag hebben of een klacht willen indienen, dan verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met onze Klantenservice zodat wij uw vragen alsnog kunnen beantwoorden.

Wij zijn dag en nacht te bereiken via Social Media (Twitter, Facebook) of via telefoonnummer 030-751 51 55. Tevens kunt u vragen per e-mail of brief indienen en via onze chat op www.ns.nl/klantenservice contact met ons opnemen. Daarnaast kunt u bij vragen terecht op ons serviceforum via www.forum.ns.nl.

Met vriendelijke groet,
NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Ria Richards