Klacht: foute info over speaker waardoor trein gemist

op 25 september 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Zaterdag 24 sept vertrok ik uit Zaandam om 10:05 op weg naar Meppel.
Had op de NS reisplanner gezien dat ik op A’dam Arena moest overstappen op de trein naar Leeuwarden, van perron 8 naar perron 1 (is een flink stuk lopen in dat station. Aangekomen op perron 1 kwam de luidspeaker dat ik naar perron 1 moest voor die trein. Daar aangekomen stond daar een andere trein. NS beambte zei: alle treinen naar Leeuwarden vertrekken van spoor 1. Ik weer terug, daar reed de trein naar Leeuwarden voor mijn neus weg. Ik zal u de rest van het verhaal besparen, want ik ben daarna nog meer heen en weer gelopen omdat ik 1 uur wachten wel wat lang vond. Ik heb die dag nog 2x verkeerde info gekregen van NS personeel ook op de terugweg.

Ik kwam veel later dan gepland op mijn bestemming aan; dit moet niet nog eens gebeuren.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS