Klacht: foute diagnose telefoon

op 01 juli 2016 over Apple in de categorie Electronica - Computers

Mijn telefoon was niet stuk. hij wilde alleen niet meer opladen. waardoor uiteindelijk de batterij op was en de telefoon niet meer te gebruiken. ben ik bij de apple store geweest en deze gaven mij aan na onderzoek dat de telefoon niet meer te maken was vanwege een intern probleem. Dat deden ze niet omdat ze hiervoor niet genoeg materiaal zouden hebben. Geboden alternatief; koop een nieuw toestel voor 280 euro. Dit heb ik vervolgens ergens anders gedaan op internet voor 245 euro. Daarna door een vriend van mij het oude toestel laten bekijken. deze heeft de accu ingang vervangen (12,50) en vervolgens deed de telefoon het weer. dus ik had nooit een nieuw toestel hoeven kopen. Daarom de klacht hoe ze erbij kwamen dat het toestel in eerste instantie niet te maken was?

bij excuses of toegoedbon of iets dergelijks ivm onnodige kosten die gemaakt moesten worden.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Apple

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Apple nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hoeven911