Klacht: Fout van o.a. verkoopster & slechte service

op 14 juli 2014 over coach in de categorie Schoenenwinkels

Kom ik vanmiddag bij de Coach Sneakers in Vlaardingen schoenen kopen voor mn vriendin. Een leuke actie met tweede paar gratis. Schoenen allemaal op een plank per maat. Leuke new balance gezien. Wij maat 39 zoeken, gepast en toen exact dezelfde van de plank gepakt alleen dan mooier afgewerkt. Twee paar schoenen dus gekocht. Achteraf blijkt 1 paar dus maat 40 te zijn!!! 1 schoen is dus wel de goede maat (38.5) en de ander maat 40 en dat op 1 en dezelfde plank. Mevrouw bij de toonbank valt het niet op dat er 1.5 maat verschil is en verkoopt ze zonder te zeggen van nou goh; er kan niet geruild worden, geen geld terug geen, nee ze zei fijne dag. 2 uur later kom ik naar de zelfde Coach in Vlaardingen. Zelfde verkoopster: we kunnen het niet ruilen want dat staat op het blaadje wat aan het rek hangt. Een of ander blaadje waarop staat dat je niet mag ruilen. De verkoopster vermeld het er niet bij dat dit dus geen mogelijkheid was (om te ruilen). De verkoopster dacht dat het maat verschil van 1.5 van hetzelfde merk schoen aan de schoen lag omdat elke schoen anders is. Niks is vermeld, nonchalant verkopen en een fijne dag wensen.. Met een ontevreden klant doen ze niks! Terwijl hun de planken met schoenen niet netjes houden en door elkaar laten slingeren. Ik kom 2 uur later om 1.5 maat te ruilen maar dit was niet mogelijk. Ik KOCHT hier altijd mijn schoenen en mijn vriendin loopt nou voor haar doen op kano’s. Een klant verloren, bedankt voor de goede service!!!!! Not.

Ik ben pas tevreden als mijn vriendin de schoenen krijgt in haar goede maat of mijn geld terug. Je kan niet met kano's aan je voeten lopen.

Alle klachten die gemeld zijn door lukevant