Klacht: fout pakketnummer pakket verdwenen na 5 dagen stuk afgeleverd

Vreselijk eerst fout pakket nummer 13 cijfers toen pakket verdwenen na 5 dagen afgeleverd kapot nergens op gelet ,pakket was goed verpakt en duidelijk aangegeven breekbaar, schadeclaim wordt niks want gls heeft zich zelf goed ingedekt service punt gaf geen antwoord met gls gebeld waren pakket kwijt later wel gevonden en afgeleverd meerdere malen tel. contact gehad betreft pakketnr.86010025 41495! ingeleverd bij AA computers Sneek

fouten erkennen dan niet moeilijk doen gewoon schade terug betalen aangezien het vanaf het servicepunt al is fout gegaan door een verkeerd pakket nummer en later het pakket ook nog zoek was toen stuk is afgeleverd schade is nu voor mij 110 euro plus 11,75 verzendkosten is voor mij een aanzienlijk bedrag

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over General Logistics Systems (GLS)

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over General Logistics Systems (GLS) nog niet in behandeling is genomen.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door General Logistics Systems (GLS) in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat General Logistics Systems (GLS) een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door hennie de jong