Klacht: Fout, op fout, op fout en niet nakomen van beloftes

Ritchie01 op 18 februari 2021 over KPN in de categorie Alles-in-1

Naar aanleiding van een verhuizing op 29 januari 2021 heb ik in november 2020 de verhuizing doorgegeven. Op 15 januari kreeg ik bericht van KPN dat de verhuizing goed zou komen en alles geregeld zou worden.
Bij de verhuizing werkte de aansluiting niet en na 4 verschillende medewerkers aan de lijn te hebben gehad bleek dat de verhuizing niet doorgekomen was, terwijl de eerste twee medewerkers volhielden dat het aan het modem lag en dat de verbinding open stond. Dit zou, na een uur of 3 aan telefoongesprekken, opgelost worden.
Daarna is per ongeluk, door KPN, het abonnement opgezegd op 1 februari. Dit is, dezelfde dag, weer geannuleerd maar toch werd mij op 5 februari verzocht mijn huidige modem en ontvanger op te sturen.
Daarna bleek dat de verhuizing weer uit het systeem gehaald is. En is door KPN, op 9 februari, aangeboden om het abonnement maar op te zeggen en een nieuwe te starten. Ditzou voor mij ook voordelig zij: ik kreeg als nieuwe klant 2x een gratis SuperWIFI punt. Ondetussen zit ik al wel 3 weken zonder normaal internet en TV in een periode dat thuiswerken en thuisblijven de norm is. Dit nieuwe abonnement zou morgen, 19 feb, in moeten gaan maar ik heb nogsteeds geen modem of TV ontvanger binnen, dus zelfs als de aansluiting werkt heb ik er niets aan. Op de website van KPN staat vermeld dat dit pakket uiterlijk 3 dagen voor start van het abonnement binnen zal zijn. Ook niet gelukt dus. Het is zelfs nog nieteens verzonden begreep ik van een medewerker dus drukte bij de pakketdiensten is ook niet aan de orde.

Het noodpakket wat ik in de tussentijd heb gehad is er ook 2 dagen geleden mee gestopt nadat het initieel goed werkte. Ook dit kan blijkbaar niet worden opgelost want na een telefoongesprek met KPN van bijna een uur (08.00uur in de ochtend) werd beloofd dat het 1 werkdag zou duren voordat hij weer werkte. Vandaag werkte het nogsteeds niet. In de ochtend belde ik weer, maar ik moest nog maar even wachten tot de 24uur zeker om was. In de middag, na nogmaals telefonisch contact, kreeg ik te horen dat het noodpakket na 1 werkdag geactiveerd zal worden. Ik heb er nog niet veel vertrouwen in, aangezien dit de 2e keer is dat deze belofte gedaan wordt.

Kortom, een opeenstapeling van fouten en medewerkers die niets kunnen doen om het te verhelpen omdat ‘het iets is voor de back office’ of omdat ‘het systeem het niet toelaat’.
Ba 3 weken ben ik het behoorlijk beu en zie ik graag dat KPN eindelijk eens de kans grijpt om dit drama op te lossen.

Wanneer ik morgen of uiterlijk zaterdag een werkende internetverbinding heb en tv kan kijken. Dus met modem en tv ontvanger, geen noodpakket.
Ik verwacht niet het excuus dat PostNL druk is o.i.d. desnoods stuurt KPN maar een monteur met al het benodigde materiaal (en niet te vergeten de 2 SuperWIFI punten waar ik zo'n geluk mee heb.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ritchie01