Klacht: fout met de noedels -> uitstekend geholpen klantenservice -> gegevens kwijt -> kunnen niks meer doen

op 06 juli 2017 over Unox in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

bel je Unox, omdat er iets verkeerd is met de noedels, word je uitstekend geholpen (althans dat dacht ik). er word je beloofd dat er binnen 2 weken een vergoeding verzonden zal worden, op zich goed opgelost.
ondertussen is het 4 weken later en heb ik maar is besloten om terug te bellen. Ze zijn bij Unox al mijn gegevens kwijt geraakt. Maar omdat ik nu het product niet meer heb kunnen ze niks meer voor mij doen….
om de noedels was ik niet zo boos, maar dit ….

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag de vergoeding krijgen die mij is beloofd ....

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Unox

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Unox nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door cbp