Klacht: Fout melding

op 18 mei 2016 over Worldpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

17 mei betaald per worldpay, gaf aan dat de betaling was mislukt. Toen heb ik per creditcard betaald maar nu is door worldpay toch 19,99 van mijn rekening afgeschreven. Ik heb dus 2 maal betaald. Hoe wordt dit terugbetaald?

Gewenste Oplossing:

Wanneer 19,99 wordt teruggestort.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Worldpay

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Worldpay in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Worldpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Worldpay

Heeft op 18 mei 2016 om 10:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Dank u wel voor uw bericht.

Worldpay is een payment service provider die in opdracht van online bedrijven betalingen afhandelt. Worldpay is alleen verantwoordelijk voor het afhandelen van de betalingen aan de online bedrijven. Mocht u vragen hebben over uw individuele betaling en/of status van uw bestelling, adviseren wij u om rechtstreeks contact op te nemen met het desbetreffende bedrijf of uw bank.

Met vriendelijke groet,

Worldpay

Heeft op 18 mei 2016 om 10:32 geantwoord

De fout ligt bij worldpay want die schreef dat de betaling mislukt was. Ik wil dus mijn geld terug!!!!!

Reactie van de melder van de klacht Afred

10 maanden geleden - Ik heb het geld terug gestort gekregen.

Alle klachten die gemeld zijn door Afred