Klacht: Fout ingegaan, meteen bestempeld als onverantwoord individu.

op 12 juli 2019 over CBR in de categorie Overheid

Yea right, geld binnenhalen als een zeer kundig maffia instituut wat de echte reden is om allerlei verantwoord rijden cursussen op te leggen voor een vast bedrag. (Best vreemd omdat je wel op heel veel verschillende manieren onverantwoord bezig kan wezen, maar iedereen krijg hetzelfde behandelplan?? Hmm )
Goed over een terras scheuren en een (leeg) tafeltje daarbij raken en dan ook nog bewust, ja ik geef toe…niet echt bepaald iets om trots op te zijn!
Maarja zoals ik al zei ‘bewust’ ik liet me gevoel de overhand te nemen nadat ik gefrusteert een uitweg probeer te zoeken uit binnen stad Amersfoort bla bla weg geblokkeerd dan maar tegen de richting ho Jeep bij de kroeg alle deuren uitgeklapt personeel staat uit te laden. Nadat ze klaar zijn nog wel effe een verwaande blik van ‘foei tegen de richting in oh oh) en dan als soort van statement gewoon Jeep zo expres lekker laten staan en niks zeggen. Als ik ergens niet tegen kan zijn het wel mensen met een opgeklopt Ego.
Nou was het verhaal heel anders gegaan als tafeltje niet leeg was toch… Ja inderdaad dan had ik het ook niet gedaan tss
Afijn over het terras tafeltje geschampt en toedels.. dacht ik!
Na een tijdje word je opgepikt ken je je gedrag verantwoorden in Houten, weer een tijdje oei .. rechtzaak!
Rechtzaak nou okay tegenpartij claimt schade van een kras op de jeep’ ooh maar ik had toch echt bewust een tafel geraakt en de jeep’ ontzien. Hmm aparte horizontale kras precies op de hoogte van de rand van een winkelwagen hm hm hmmm juist ja!
Maar aparte is tegenpartij was niet eens op komen dagen waardoor de claim niet op mij verhaald kon worden. Maar wel een taakstraf!? Oke oke en dan klaar denk je nee het ergste komt als donder en verassing pas later als CBR besloten heeft dat je een onverantwoord individu bent en op cursus moet en hierbij ook niet meer rijbevoegd meer ben
Wtf hell no geen enkele keer laten ze weten dat ze CBR inlichtingen over het hele gebeuren geen enkele keer is gezegd ‘ ja dat kost je je rijbewijs. Niet tijdens verhoor, niet tijdens de rechtzaak, nooit!
Indicatie in mijn ogen dat het hele systeem bewust Sneaky opereert .. maffia is kinderspel vergeleken met dit!
Al een tijdje alles op de fiets en inmiddels heb ik er vrede mee. Die oproep voor cursus heb ik genegeerd.. doe ik niet… Nooit niet van me hele leven Stik erin CBR!

Als openlijk word toegegeven dat CBR inmiddels is ontpopt als een zeer kundig Malafide Instituut! Geld grijpen Prio 1

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CBR

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CBR nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fokko Pater