Mijn Klacht:
In folder geafficheerd (zeer duidelijk met afbeelding en promoprijs vergroot en in opvallende oranje ondergrond) aan promo : Vileda emmer en mop easy wring en clean 29,95€—bij betaling werd 34,95€ aangerekend.
Bij confrontatie met de folder werd er gezegd dat de prijs aan de kassa de juiste prijs was. In de winkel was geen melding noch pancarde met melding van foute folderprijs. Na mijn klacht werd er ook geen aanstalten gemaakt om dit bij het rek van de Viledaprodukten aan te brengen dat het een andere prijs was dan in de folder.
Gewenste Oplossing:
ik neem aan dat het zelden gebeurt dat er foutjes in de folder staan doch als met dat te weten komt moet dit duidelijk( tijdens deze lopende folderpromo) in de winkel aangegeven worden bij het betreffende product.
Dan is de klant op de hoogte en zijn er geen problemen.
Ik had graag een terugbetaling of waardebon gekregen voor het verschil in prijs (5€) zodat ik me niet bedrogen voel van moedwillige fouten en onwil van Blokker.
