Klacht: Fout gemelde! Foutmelding fout opgetreden

Sheinnie999 op 27 februari 2021 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

Interpolis gooit mij op hun 📞 telefonische verkoop wanneer ik mij polis opvraag doe zijn we onbereikbaar melden mij af en gooien mij ongevraagt aangemeld bij u syncasso en u eist 1000 eu aan onverkregen tand polisblad ❗klacht mij ongrvraagt schadenotas en persoonsschades van u misdragende deurwaarders.

Wanneer u eens eerst aan de gezondheid van mij denkt en dev zaak interpolis de buurtachmea afmeld mij totaal onbekend onvoorgestelden maatschappij zetten mij op dossiernrs . Ik wens schade claims Totaal Crediteerd ik lijdt ernstig persoonsschade

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Syncasso

Bericht van Syncasso

1 jaar geleden - Wij nemen geen klachten in behandeling van externe klachtensites. Bent u ontevreden over de werkzaamheden van Syncasso of één van haar medewerkers, dan vragen wij u om daarover een klacht rechtstreeks bij ons in te dienen. Dat kan heel makkelijk en eenvoudig via onze website: https://www.syncasso.nl/klachten/

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Syncasso nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sheinnie999