Klacht: Fout CAK niet meer terug te draaien

op 03 februari 2014 over CAK in de categorie klachtmelden

Ik heb januari een brief ontvangen dat ik recht heb op Wtcg 2012 voor mijn zoontje omdat hij meerdere malen in het ziekenhuis is behandeld. Nu werd er aan mijn gevraagd of de rekeningnummer die ze ontvangen hadden van de zorgverzekeraar correct is en zo niet dan moest ik binnen 2 WEKEN reageren en het juiste rekeningnummer vermelden. Dit heb ik 2 dagen later op de post gedaan. Bij het ontvangen van mijn eindafschrift zag ik dat ze de tegemoetkoming al in december 2013 op het onjuiste rekeningnummer hadden gestort! Ik heb 2x contact met hun gezocht hierover en vandaag ben ik teruggebeld met de mededeling dat ondanks dat ze het op een onjuiste rekeningnummer gestort hebben waar ik geen toestemming voor heb gegeven ze het niet terugkunnen draaien en de tegemoetkoming niet nogmaals naar mij wordt overgemaakt! En nog bedankt.

Erkennen dat de fout bij het CAK ligt en de Wtcg 2012 alsnog op de rekeningnummer waar ik wel toestemming voor heb gegeven overmaken. Waarom de client belasten met een fout die bij jullie eigen administratieprocedure fout is gegaan!!

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar CAK over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door CAK in behandeling genomen

CAK

Heeft op 10 april 2014 om 09:40 geantwoord

Wij hebben deze klant opgebeld. In het telefoongesprek hebben wij gezegd dat wij het vervelend vinden dat deze klant het geld op het verkeerde rekeningnummer heeft ontvangen.
Wij hebben het geld niet teruggekregen van de bank omdat de naam en het rekeningnummer met elkaar overeenkomen. Wij kunnen daarom de tegemoetkoming niet nog een keer aan deze klant overmaken.
Wij sluiten hierbij deze klacht.

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat CAK een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door amp_faith