Klacht: Fout bij boeken scannen

op 23 juni 2017 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Ik heb mijn boeken op school ingeleverd bij Van Dijk. Tijdens het scannen van mijn getal in ruimte deel 2 heeft de vrouw de scanner niet goed over de barcode gehaald. Ondertussen was een man mijn boeken in rekken aan het zetten. Toen de vrouw klaar was met scannen vertelde ze dat ik 1 boek miste. Ik weet zeker dat deze is ingeleverd maar omdat al mijn boeken al weg gezet waren was dit niet meer te controleren

Ik ben tevreden als duidelijk is dat ik mijn boek wel heb ingeleverd en ik geen boete hoef te betalen

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 26 juni 2017 om 14:11 geantwoord

Beste Romy,

Bedankt voor je bericht.

Inmiddels hebben wij gereageerd op de e-mail die je ons vrijdagmiddag 23 juni hebt toegestuurd. Hierin hebben we je een voorstel gedaan met een oplossing voor deze kwestie. We gaan er vanuit dat je tevreden bent met de geboden oplossing.

We vertrouwen er op je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

VanDijk

Alle klachten die gemeld zijn door Rvb.x