Klacht: foundation pompje L’Oreal True Match kapot

op 30 april 2017 over L’Oréal in de categorie Verzorgingsprodukten

beste,

Ik heb ongeveer een maand geleden mijn L’Oréal True Match foundation in 2.R/2.C Rose Vanille aangeschaft. Het is een prachtige foundation en ik was er ook heel blij mee totdat het pompje het begaf een paar dagen terug. Ik kan het pompje nog wel indrukken maar er komt niets uit. De foundation is niet op, sterker nog, hij zit naar schatting tot zeker 3/4 vol.

Dit is erg frustrerend omdat ik het wel een prachtige foundation vind maar er nu niks meer mee kan.

Ik zou tevreden zijn als ik een nieuwe foundation opgestuurd krijg in de kleur 2.R/2.C Vanille Rose of het aankoopbedrag terug gestort krijg.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar L’Oréal over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door L’Oréal in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat L’Oréal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

L’Oréal

Heeft op 27 juni 2017 om 12:31 geantwoord

Naar aanleiding van het bericht dat wij via klacht.nl ontvingen, hebben wij direct contact met Marijn gezocht. We vinden het erg vervelend om te moeten lezen dat Marijn dit keer teleurgesteld is in ons product. Na het telefonische/e-mail contact , hebben wij samen afgesproken om een vervangend product naar haar op te sturen. Wij hopen dat zij dit product weer met veel plezier zal gaan gebruiken.

Alle klachten die gemeld zijn door marijnnx