Klacht: Foundation

op 26 november 2016 over L’Oréal in de categorie Verzorgingsprodukten

Hallo,

Ik gebruik L’Oréal Paris True Match N5 Nude Sand Foundation. Het enige nadeel wat ik ervan vind is dat het in glazen potjes wordt verkocht.
Er zit altijd nog heel veel in en dan komt er niks meer uit het pompje.
Gisteren heb ik mijn foundation laten vallen 100 barsten erin en alles over de douche vloer. Weg foundation! Had net een nieuwe gekocht mijn vraag aan jullie is. Is het mogelijk om het in tubes te doen? Zo krijg je alle inhoud eruit.

Esther Brama

Wanneer de inhoud in een tube wordt gemaakt waardoor je alles eruit krijgt en niet de helft nog in het potje blijft zitten dit is echt zonde!

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar L’Oréal over deze klacht.

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door L’Oréal in behandeling genomen

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat L’Oréal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

L’Oréal

Heeft op 29 november 2016 om 14:50 geantwoord

Beste Esther,

Dankjewel voor je bericht over de True Match foundation N5. Wat fijn dat je onze producten gebruikt.

Wij kunnen ons voorstellen dat je je afvraagt of je daadwerkelijk de juiste hoeveelheid van het product uit de fles kunt gebruiken.

Een pompflacon bevat een slangetje dat kort boven de bodem moet eindigen. Dit maakt het mogelijk dat product naar boven wordt gepompt. Wanneer het slangetje op de bodem zou eindigen is het mogelijk dat het geblokkeerd zou raken. Er zal dus altijd een gedeelte op de bodem achterblijven. Daarom wordt bij het afvullen altijd extra product ingebracht, zodat dit ruim gecompenseerd wordt voor jou.

Wat vervelend dat je de flacon hebt laten vallen. Wij willen je voor het ongemak een nieuwe flacon opsturen. Wij zullen de foundation naar het opgegeven adres sturen.

Als je nog vragen hebt kun je contact opnemen met ons Informatie Centrum. Wij zijn ook telefonisch bereikbaar via telefoonnummer 023-54 99 500, tussen 09:00 – 12:30 en 13:15 – 16:30 uur. Wij helpen je graag.

Wij wensen je nog veel gebruiksplezier en een fijne dag!

L'Oréal Paris

Alle klachten die gemeld zijn door Esther1993