Klacht: fotoservice

Een tijdje geleden heel veel foto’s besteld, 306 wel te verstaan. over de kwaliteit van de foto’s ben ik redelijk tevreden, maar er is wel een ander probleem. De foto’s die ik heb besteld ZOUDEN allemaal 10*15 moeten zijn. echter de foto’s die ik heb ontvangen zijn 20*10, 10*15, 10*10, en een aantal maten daar tussenin, die niet eens officieel zijn.
Eerst dacht ik dat het was omdat de fotos gecroppt waren of omdat ze te lang waren o.i.d., maar er zijn alsnog vreemde zwarte balkjes zoals dat de foto dan nog gecroppt kan worden, wat erg vreemd is gezien alle verschillende maten.
Gelukkig ben ik niet zo heel moeilijk en vind ik het er erg speels uitzien in mijn fotoboek, maar het is simpelweg niet wat ik heb besteld.
ik heb namelijk 306 foto’s van 10*15 besteld, niks anders.

dan heb ik nog een klein dingetje:
in de mail kreeg ik een code voor een juweel. dit juweel kan ik nergens vinden, ook de code zelf niet en waar ik het zou moeten invullen, beetje gemeen zoiets te doen vind je niet?

Uiteraard hoop ik dat ik de enige ben met dit probleem, maar ik verwacht dat dit nooit meer gebeurd, want dan bestel ik 100% zeker nooit meer foto's bij jullie.
wanneer ben ik tevreden? geen idee misschien een tegoedbon voor de schade of korting op de volgende bestelling?
en als je mensen een juweel kado wilt doen, stuur het dan gewoon op in plaats van achterlijke wegen via het internet te bedenken.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door laat mij gewoon mn naam mogen nemen als gebruikersnaam