Klacht: Foto’s kwijt

op 19 december 2017 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Ik heb nu twee weken geleden foto rolletjes ingeleverd de eerst keer na anderhalve week een kwartier in de wachtrij wordt ik weggestuurd met bel de klanten service maar. Boos en teleurgesteld terug naar huis,klantenservice gecontacteerd nog een week wachten als ze er nog niet zijn is er iets fout gegaan.
Vandaag nogmaals gebelt met de klantenservice zodat ik niet weer voor niks naar de winkel moet. Antwoord opnieuw naar de winkel om een formulier in te vullen om de foto’s op te sporen. Hoe lang kan het dan duren voor ik bericht terug krijg drie maanden. En in deze tijd naar de winkel moeten voor een formulier met internet mail enz.
Wat een service Kruidvat laatste keer dat ik foto’s bij jullie af laat drukken.
Een beetje fatsoen en ik krijg in ieder geval een formulier thuis gestuurd.

Foto's terug een betere kwaliteit medewerkers en in dit digitale tijdperk een formulier gemailt krijgen. Zodat ik in de door jullie gemaakte fout niet nog op en neer moet ook.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Cadriaansen