Klacht: fotoboek opslaan lukt niet.

op 17 september 2017 over Albelli in de categorie Fotoservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albelli

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Albelli in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Albelli een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Albelli

Heeft op 18 september 2017 om 14:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw,

Wij hebben op 18 september telefonisch contact met u opgenomen. Het is inmiddels gelukt om uw fotoboek op te slaan. Wij hebben daarnaast geadviseerd om een kabel aan te sluiten zodat u een stabielere internetverbinding heeft.

U heeft tevens aangegeven dat sommige foto's minder scherp worden weergegeven dan gisteren. Wij hebben u via e-mail informatie gestuurd om de cookies van uw internetbrowser te verwijderen.

Mocht u alsnog problemen ondervinden, dan willen wij u vragen om contact op te nemen via https://www.albelli.nl/help/neem-contact-op.

Met vriendelijke groet,

Albelli

Alle klachten die gemeld zijn door vdhquint