Klacht: fotoboek niet ontvangen

op 13 oktober 2016 over Fotoalbum.nl in de categorie Fotoservice

Ik maakte in augustus een fotoboek met de software van Fotoboek.nl. Ik kreeg de melding dat de software verouderd was en het boek moest worden omgezet. Er werd gemeld dat dit succesvol was gebeurd en er werd een boek en kostprijs voorgesteld. Ik betaalde en kreeg op 23/8 een orderbevestiging. Omdat het boek niet binnen termijn werd geleverd mailde ik meerdere keren met een vraag naar de stand van zaken. 7/9 kreeg ik een antwoord: er waren problemen geweest met de drukker, maar die waren opgelost. Intussen heb ik het boek nog niet ontvangen. Herhaalde mails blijven onbeantwoord. Een telefoonnummer staat noch op de orderbevestiging, noch op de website. Via google vond ik een nummer dat steeds een bezettoon geeft.

Wanneer ik mijn fotoboek krijg, of, als dat niet meer mogelijk blijkt, wanneer ik mijn geld terug krijg.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fotoalbum.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fotoalbum.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door gedupeerde Vlaming