Klacht: fotoboek

op 29 januari 2014 over Albelli in de categorie Fotoservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb volgend probleem:

Bij het opstarten van Albelli fotoboek geeft hij de volgende foutmelding:
“controleer of de instellingen van uw beveiligingsprogramma (firewall) toestaan dat dit programma (apc.exe) verbinding maakt met internet en probeer het daarna opnieuw”.

Heeft u oplossing hiervoor?

Vriendelijke groet,

Gewenste Oplossing:

kunt u mij een mail sturen hoe ik dit kan oplossen ,ik heb windows 8

tissie35@hotmail.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Albelli in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Albelli een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Albelli

Heeft op 04 februari 2014 om 09:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer/mevrouw Overkleeft,

Wij hebben u op 29-01-2014 een e-mail gestuurd met een oplossing voor het probleem dat u ondervond. Op 29-01-2014 en 02-02-2014 hebben wij een bestelling van u mogen ontvangen, deze zijn inmiddels ter verzending aangeboden. Indien u nog vragen of opmerkingen heeft, verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice. U kunt ons bereiken via http://www.albelli.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

Albelli

Alle klachten die gemeld zijn door francis18