Klacht: Foto op pakje sigaretten is aanstootgevend

op 10 mei 2017 over Pall Mall in de categorie Sigaretten

Geachte,
Vorige week kocht ik een pakje sigaretten. Mijn merk is pall mall en ik rook ongeveer 2 pakjes per week. Echter de foto op dit ene pakje gaf mij zo’n schok dat ik hierover een klacht wil indienen.
Er staat namelijk een te vroeg geboren kindje op met de melding erboven “roken kan uw ongeboren kind doden”. Al 3 dagen heb ik nachtmerries en vanaf dat ik de foto op het pakje zag emotioneel en verdrietig… ik ben bijna 3 jaar geleden mama geworden van een prematuur kindje geboren met 26 weken. Ik heb met mijn zoon 7 maanden in het ziekenhuis gelegen en heb moeten knokken voor zijn leventje. Artsen wilde hem maar wat graag opgeven, maar ik vocht door. Mijn zoon werd geweigerd in het radboud ziekenhuis toen hij vanuit de nicu overgeplaatst moest worden naar een picu afdeling en mijn leven was een hel. De weigering had te maken met de kosten die mijn zoon meebracht (schijnbaar is een basis verzekering van het vgz niet voldoende) maar werd uiteindelijk in Maastricht geaccepteerd. Tot de dag van vandaag is alles een gevecht waar ik als alleenstaande mama moeite mee heb. Toen ik dit pakje sigaretten zag werd ik boos en emotioneel want hoe durven ze dit te beweren!!! Mijn zoon had een knoop in zijn navelstreng gedraaid waardoor hij geen voeding kreeg!!! Die foto op dit pakje is een schok voor me en ik wil dat ze dit eraf gaan halen!!! Dit kan echt niet !!!

Ik ben tevreden als ze dit van het pakje afhalen en ik eis een financiële schadevergoeding aangezien ik alleenstaand ben en alles alleen moet verwerken en voor mijn zoon moet zorgen. Ze moeten het maar eens voelen dat ze dit niet kunnen maken en de enige plek waar je bedrijven kunt raken is in hun portemonnee!!! Ik ben hier woest om.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Pall Mall

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Pall Mall nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jolandamian