Klacht: foto kan ik niet bekijken

op 28 december 2017 over Parship in de categorie Datingsites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Parship

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Parship in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Parship een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Parship

Heeft op 29 december 2017 om 09:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Bosje,
Wij mochten geen vragen van u ontvangen.
Daarom hebben wij via de klantenservice van Parship contact met u opgenomen. Daar gaan wij in op de fotovrijgave. Tevens leggen wij uit dat wij u
betaalherinneringen en aanmaningen moesten sturen aangezien u geen contact met ons heeft opgenomen.
Met vriendelijke groeten,
Nico Teeuwen
Parship WebCare

Alle klachten die gemeld zijn door bosje37