Klacht: foto album volledig weg na update albelli

op 30 januari 2018 over Albelli in de categorie Fotoservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albelli

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albelli nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Albelli in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Albelli een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Albelli

Heeft op 12 februari 2018 om 14:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Martens,

Wij hebben op 30 januari en 5 februari contact gehad via e-mail. Wij zien dat u uw bestelling inmiddels heeft kunnen plaatsen. Wij gaan er daarom vanuit dat het probleem dat u heeft ondervonden verholpen is.

Mocht u verder nog vragen hebben, vernemen wij dat graag van u. U kunt in dat geval contact opnemen via klantenservice@albelli.nl.

Met vriendelijke groet,

Albelli

Alle klachten die gemeld zijn door SuzanMartens