Klacht: Fossil horlogebandje

op 29 december 2016 over Fossil in de categorie Juweliers

Bijna 1 jaar geleden een horloge gekocht van fossil ik draag hem alleen in het weekend ivm mijn werk. En ben dus ook heel zuinig op mijn horloge nu bracht ik mijn dochtetje naar bed gaf haar een kus en voel mijn horloge zo van mijn pols afglijden nu is hij dus kapot. Naar de winkel terug gebracht zij hebben hem opgestuurd en heb nu net gehoord dat het niet onder de garantie valt en het gaat mij 70e euro kosten om hem te maken.

als hij gratis gemaakt zou worden. Ik snap best dat hun er geen garantie opgeven maar ik heb hem alleen in de weekenden om.

Bericht van Fossil

10 maanden geleden - Goedemorgen, Vervelend om te lezen dat u zich niet kunt vinden in geboden optie. Het spijt me u te moeten melden dat wij dit helaas niet onder coulance voor u kunnen oplossen. Het klopt inderdaad dat een band nooit onder garantie valt. Binnen 6 maanden na aankoop kunnen we altijd nog bekijken of het hier een productiefout betreft en eventueel onder coulance handelen. Hiervoor is de termijn na aankoop helaas te lang verstreken. Het spijt me u niet anders te kunnen berichten. Met vriendelijke groeten, Inger _ Customer Service Fossil Group

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Fossil in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fossil een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fossil

Heeft op 03 oktober 2017 om 14:24 geantwoord

Goedemorgen,

Het spijt me u niet anders te kunnen berichten.

Met vriendelijke groeten,
Inger _ Customer Service Fossil Group

Alle klachten die gemeld zijn door Greciella