Klacht: Fossil horloge

op 15 september 2016 over Fossil in de categorie Juweliers

Vorig jaar met mijn horloge naar juwelier voor een nieuwe batterij moest worden op gestuurt zij deden dit niet zelf horloge 3maanden weg geweest voor een nieuwe batterij horloge kwam helemaal uit elkaar terug van juwelier een nieuwe horloge gekregen nu al weer 2maanden weg cijfertje van de 12 was afgevallen terug bij juwelier bleek cijfertje 1 weer los te zitten weer terug gestuurt als dit weer 2 maanden duurt is mijn horloge meer in de fabriek geweest dan dat ik ze aan heb gehad gr lizette

Ik zou graag willen dat de horloge eens goed wordt gemaakt en het eens niet zolang zal duren

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Fossil over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fossil in behandeling genomen

Bericht van Fossil

8 maanden geleden - Goedemorgen, Zojuist stuitte ik op uw bericht. Ik heb een en ander voor u uitgezocht en zie 1 reparatie die bij ons is uitgevoerd. Deze is op 1 augustus bij ons binnen gekomen en op 3 augustus weer gerepareerd terug gestuurd. Aangezien ons reparatiecentrum in Frankrijk is kan het wel eens langer duren voor het bij de juwelier terug is maar zeker geen twee maanden. Dit versturen duurt normaliter circa een week. Zonder hier iemand de schuld van te willen geven is het in ieder geval niet zo dat het horloge zolang bij ons gelegen heeft. Hopelijk werkt het horloge nu wel naar behoren. Mochten zich toch nog problemen voor doen dan kunt u zich ook wenden tot de Bijenkorf in Maastricht. Hier staat ons eigen personeel bij de Fossil balie en zij hebben over het algemeen ook erg korte lijnen met ons. Wanneer ik nog iets voor u kan doen, laat het me dan ook gerust weten. Mocht het zo zijn dat de klacht is opgelost dan zou ik u willen vragen de klacht te sluiten op deze pagina. Met vriendelijke groeten, Inger - Customer Service Fossil Group

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fossil een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fossil

Heeft op 30 januari 2017 om 11:37 geantwoord

Goedemorgen,

Graag zou ik u het volgende willen vragen;
Is er nog iets dat wij kunnen doen voor u? Zo niet, mag ik u dan vragen de klacht te sluiten? Wanneer er toch nog vragen mochten zijn dan kunt u uiteraard ten alle tijden contact met ons opnemen.

Met vriendelijke groeten,
Inger- Customer Service Fossil Group