Klacht: Fossil horloge op gestuurd.nooit meer iets gehoord.

op 13 mei 2016 over Fossil in de categorie Juweliers

Geachte mevrouw , heer ,
18 april jl. stuurde ondergetekende een horloge op ter reparatie.
Vriendelijk verzochten wij u in bijgesloten schrijven om ons te berichten wat evt. de totaalkosten zouden zijn van bedoelde reparatie.
VANAF 18 april niets meer gehoord !!
Graag zouden we van u vernemen hoever e.e.a. gevorderd is !
Bij voorbaat dank voor uw snelle reactie.
Hoogachtend, en vr.gr. H.Groeneveld

Graag spoedige reparatie en/of bericht daar omtrent

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Fossil over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Fossil in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fossil een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fossil

Heeft op 18 mei 2016 om 10:59 geantwoord

Goedemorgen,

Wellicht is u bovenstaande mail ontgaan. Daarom heb ik zelf voor u gezocht hoe een en ander in elkaar steekt.
Ik zie dat wij in ons reparatiecentrum op 13 mei uw reparatie ontvangen hebben. Waarom uw pakket zolang onderweg is geweest durf ik u niet te zeggen maar ik ben blij u te kunnen melden dat wij het horloge in goede orde ontvangen hebben en omdat een en ander zo lang op zich heeft laten wachten heb ik opdracht gegeven om de reparatie met spoed en onder service uit te laten voeren. Naar verwachting is het horloge binnen twee weken weer bij u in huis.

Met vriendelijke groeten,
Inger - Customer Service

Heeft op 18 mei 2016 om 11:34 geantwoord

Graag EERST vermelding van kostenplaatje !
Groeneveld
Burg.Hagelaan 5,
4311 CE Bruinisse
(0111-) 48 13 56
groeneveld5@zeelandnet.nl

Bericht van Fossil

11 maanden geleden - Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw reactie. Zoals al aangegeven in mijn bericht wordt de reparatie onder service uitgevoerd. Er is dan ook geen kostenplaatje. Met vriendelijke groeten, Inger, Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door parapluutje