Klacht: Fossil horloge binnen 4 dagen lelijk

op 29 juni 2017 over Fossil in de categorie Juweliers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn horloge gekocht op 25-6 wordt nu al lelijk. Vandaag 29-6 is op veel plekken de goudkleur al van het bandje af. Daarnaast ook een versleten plek op het horloge zelf (boven de 12).

Binnen 4 dagen een horloge dat er versleten uit ziet vind ik echt niet kunnen!

Gewenste Oplossing:

Ik zou tevreden zijn wanneer mijn horloge kostenloos vervangen wordt!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Fossil over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fossil in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fossil een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fossil

Heeft op 03 juli 2017 om 11:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Via ons eigen email adres hebben wij dezelfde klacht ontvangen en is onderstaand bericht verstuurd naar de klant:
Goedemorgen,

Bedankt voor uw mail. Wat vervelend dat uw horloge zo snel verkleurd is, dit is uiteraard niet de bedoeling. Kunt u mij aangeven in welke plaats u woont? Ik kijk graag samen met u naar een passende oplossing.

Met vriendelijke groet,

Babiche Gerritsen
Vanuit Customer Service zal deze klacht verder opgepakt/afgehandeld worden.

Alle klachten die gemeld zijn door Kimmie558