Klacht: Fossil horloge

op 15 september 2016 over Fossil in de categorie Juweliers

Vorig jaar met mijn horloge naar juwelier voor een nieuwe batterij moest worden op gestuurt zij deden dit niet zelf horloge 3maanden weg geweest voor een nieuwe batterij horloge kwam helemaal uit elkaar terug van juwelier een nieuwe horloge gekregen nu al weer 2maanden weg cijfertje van de 12 was afgevallen terug bij juwelier bleek cijfertje 1 weer los te zitten weer terug gestuurt als dit weer 2 maanden duurt is mijn horloge meer in de fabriek geweest dan dat ik ze aan heb gehad gr lizette

Ik zou graag willen dat de horloge eens goed wordt gemaakt en het eens niet zolang zal duren

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Fossil over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Fossil in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fossil een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fossil

Heeft op 15 september 2016 om 17:16 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor het bericht. We hebben deze klacht afgehandeld. Er is vanmiddag telefonisch contact geweest met de betreffende persoon. Wij hebben de klacht gezamenlijk doorgenomen en zijn tot een oplossing gekomen. Het horloge is opnieuw gerepareerd onder service en zal zo spoedig mogelijk retour worden gestuurd.

Customer service
Fossil Group