Klacht: Fossil horloge

op 15 september 2016 over Fossil in de categorie Juweliers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vorig jaar met mijn horloge naar juwelier voor een nieuwe batterij moest worden op gestuurt zij deden dit niet zelf horloge 3maanden weg geweest voor een nieuwe batterij horloge kwam helemaal uit elkaar terug van juwelier een nieuwe horloge gekregen nu al weer 2maanden weg cijfertje van de 12 was afgevallen terug bij juwelier bleek cijfertje 1 weer los te zitten weer terug gestuurt als dit weer 2 maanden duurt is mijn horloge meer in de fabriek geweest dan dat ik ze aan heb gehad gr lizette

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag willen dat de horloge eens goed wordt gemaakt en het eens niet zolang zal duren

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Fossil over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Fossil in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fossil een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fossil

Heeft op 15 september 2016 om 17:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor het bericht. We hebben deze klacht afgehandeld. Er is vanmiddag telefonisch contact geweest met de betreffende persoon. Wij hebben de klacht gezamenlijk doorgenomen en zijn tot een oplossing gekomen. Het horloge is opnieuw gerepareerd onder service en zal zo spoedig mogelijk retour worden gestuurd.

Met vriendelijke groet,

Customer service
Fossil Group

Alle klachten die gemeld zijn door Basso123