Klacht: fort beemster

op 11 januari 2014 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Ook ik had een voucher van fort beemster gekocht ter waarde van 75.00
Het was bij hun niet duidelijk wat ze er mee moesten , heb eerst telefonisch gereserveerd dat moest .
Toen na 3 personen gesproken te hebben was het nog steeds niet duidelijk ,
Het personeel wisten ook niets .
Toen de volgende dag gegaan de voucher gegeven weer snapte niemand er iets van .
In het restaurant ging het ook al mis .puntje bij paaltje bij weggaan nog 90 euro bijbetaald + nog die 30 euro van vakantie veilingen dat is bij elkaar 120.00
Terwijl je voor 64.00 euro een compleet arrangement kan boeken p.p kan boeken
Zonder narigheid was zeer teleurgesteld .

Nou met een leuke relex bon van fort beemster , zou ik tevreden zijn omdat het wel een de moeite waard is om er nog een keertje heen te gaan .

Groetjes Petra pastor !!!

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Bericht van Vakantieveilingen.nl

3 jaren geleden - Beste meneer/mevrouw, Vriendelijk bedankt voor uw bericht. Om u beter van dienst te kunnen zijn verzoeken wij u om onderstaande gegevens aan ons door te geven via webcare@vakantieveilingen.nl. - het e-mailadres waarmee u de veiling heeft gewonnen óf – het bankrekeningnummer waarmee u de veiling heeft betaald óf – het waardebonnummer dat in de oranje balk op uw waardebon staat Wij ontvangen graag deze informatie zodat wij uw klacht in behandeling kunnen nemen. Met vriendelijke groet, Lara – Vakantieveilingen.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 22 januari 2014 om 20:13 geantwoord

Beste heer/mevrouw,

Wij hebben tot op heden nog geen bericht van u ontvangen. Mocht u toch nog vragen hebben dan vragen wij u het volgende te sturen naar webcare@vakantieveilingen.nl:

- het e-mailadres waarmee u de veiling heeft gewonnen
óf
– het bankrekeningnummer waarmee u de veiling heeft betaald
óf
– het waardebonnummer dat in de oranje balk op uw waardebon staat

Alle klachten die gemeld zijn door klavertje51