Klacht: forskolinnaturals

op 03 mei 2017 over Afterpay in de categorie Betalingsdiensten

Geachte heer/mevrouw,

Ik heb een proef pakket besteld en vandaag binnen gekregen. Echter heb ik daarna pas recensies gelezen dat ik daarna toch moet betalen. De potjes zijn wel open geweest en de doos opengemaakt omdat ik er vanuit ging dat het een “proefpakket” was zoals stond vermeld. Ik ben niet bereid om ervoor te gaan betalen want ik heb het nog niet uitgeprobeerd!

Zafirah Marasabessy

Ik zou tevreden zijn als ik de potjes gewoon kan terug sturen zonder ervoor hoeven te betalen. Ondanks dat de potjes open geweest zijn om te kijken, zijn er geen pilletjes uitgehaald.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Afterpay over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Afterpay in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Afterpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Afterpay

Heeft op 04 mei 2017 om 15:43 geantwoord

Beste Zafirah Marasabessy,

Bedankt voor je bericht. In je e-mail stel je een vraag over je bestelling.

AfterPay verzorgt alleen het achteraf betalen bij verschillende webwinkels op basis van de gegevens die wij van de webwinkel ontvangen. Jouw vraag kunnen we daarom niet direct beantwoorden. We raden je aan hierover rechtstreeks contact op te nemen met de betreffende webwinkel.

Indien je het product mag retourneren, krijg je zodra jouw retour door de webwinkel is verwerkt in de administratie van AfterPay per e-mail een bevestiging.

Heb je 2 weken na het terugsturen nog geen bevestiging ontvangen? Neem dan contact op met de webwinkel om te vragen of je retour goed is aangekomen.

We vertrouwen erop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en zien je graag terug bij een volgende bestelling!

Monique

Alle klachten die gemeld zijn door zafirah123321