Klacht: Levering kapotte oven

op 14 juni 2019 over Fonq in de categorie Online Woonwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn bestelling, een steba oven, is kapot geleverd. Ik heb afgelopen week twee keer een mail gestuurd, maar ik heb hier helaas nog geen antwoord op mogen ontvangen. Daarnaast heb ik ze twee keer gebeld, waarbij ik werd opgehangen, omdat ze niet meer telefonisch bereikbaar zouden zijn.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag aanspraak maken op de garantie en mijn oven willen omruilen voor een werkend exemplaar.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Fonq over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Fonq in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fonq een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fonq

Heeft op 17 juni 2019 om 15:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Kyra,

Hartelijk dank voor het achterlaten van uw review.

Wat vervelend dat u een defect product heeft ontvangen en dat u geen reactie heeft gekregen op uw berichten. Het is inderdaad momenteel ook wat drukker aan de telefoon waardoor wij moeilijk bereikbaar zijn.

Wij zien terug dat u inmiddels contact heeft gehad met onze collega en dat er een omruiling voor u in gang is gezet.

Wij excuseren ons voor het ontstane ongemak en wensen u in ieder geval nog een mooie dag toe.

Met vriendelijke groet,
fonQ

Alle klachten die gemeld zijn door KyraGman