Klacht: geen reactie op een levering die niet is ontvangen

MercedesVonk op 02 juni 2017 over Fonq in de categorie Online Woonwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

via de website een bestelling gedaan, volgens fonq Track&tTrace is het pakket afgeleverd o een bepaalde datum en tijd, maar er is niets ontvangen. Per mail om een getekende bon gevraagd, waar niet op is gereageerd, nogmaals een mail verstuurd zonder reactie, geprobeerd te bellen, maar niet doorheen te komen en na 4 dagen nog geen enkel teken van leven vanuit Fonq. erg ontevreden over de gang van zaken , slechte responstijd, klantbeleving en bereikbaarheid.

Gewenste Oplossing:

als ik mijn geld terug gestort krijg en nooit meer met Fonq te maken krijg. Was de eerste keer dat we een bestelling hebben geplaatst en was een hele slechte ervaring.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Fonq over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Fonq in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door