Klacht: Folderbezorging

JokeBijl op 03 augustus 2020 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ondanks mijn Ja/Ja sticker op de brievenbus ontvang ik sinds begin juli geen reclamefolders meer.

Gewenste Oplossing:

Als ik weer wekelijks de reclamefolders ontvang.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 04 augustus 2020 om 09:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor je bericht waarin je aangeeft dat je geen folders ontvangt. Als echte folderfans begrijpen wij als geen ander dat je graag iedere week voordeel wilt spotten.

Melding
We geven je melding door aan onze bezorger en vertrouwen erop dat je binnenkort het folderpakket weer in de brievenbus ontvangt.

Tip
In de tussentijd hoef je geen aanbiedingen te missen. Op Folders.nl of via de www.Folders.nl/app vind je de folders van alle populaire winkels in Nederland. Je kan je ook aanmelden op Folderkiezer.nl, je ontvangt dan een door jou samengesteld folderpakket op vrijdag en zaterdag via PostNL.

Tot slot
Ik vertrouw erop dat alles duidelijk is en dat je in de tussentijd veel plezier beleeft aan de digitale
folders. Mail gerust als je nog vragen hebt. Je kunt ons bereiken via Folders.nl/consumentenservice.

Een fijne dag.

JokeBijl

Heeft op 04 augustus 2020 om 14:49 geantwoord

Dit is geen oplossing. Ik weet ook wel dat ik de folders op internet kan inzien. Pas wanneer ik de folders weer in mijn brievenbus krijg is mijn klacht opgelost. Ik wacht af.

Alle klachten die gemeld zijn door JokeBijl