Klacht: Folder aanbiedingen al uitverkocht voor de winkel open is en onbeschoft gedrag p personeel

op 31 juli 2017 over Aldi in de categorie Supermarkten

In de folder van week 30 stond een douche stang met regendouche En handdouche voor 30 euro leverbaar vanaf zaterdag 29 juli
Ik ben die dag om half negen naar de winkel gegaan en kon het niet vinden in de bakken
Ik heb toen het personeel gevraagd waar ik het kon vu den en kreeg te horen sorry is al uitverkocht ik zei dat is vreemd want ik was hier om half megen en heb niemand gezien met dit product terwijl de winkel om half negen open gaat
Zij zei toen ja nou heel vreemd mevrouw op een toon die ik niet echt klantvriendelijk vind
Ben toen ook gelijk de winkel uitgelopen om verdere escalatie vanuit mijn kant te voorkomen
Blijft het feit dat het heel raar is dat iets war in de forser staat en pas op 29 juli te koop is vanaf 08.30 gewoon er niet is en men als je erom vraagt gewoon keihard durft te zeggen is al uitverkocht

Ik hoop op een reactie van u want ik vind dit een hele slechte reclame

Met vriendelijk groet Jomarga van suydam
redwhirl@hotmail.com
Graag via bovenstaande mail een reactie op mijn klacht

Als nog levering van product

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aldi

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aldi nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hier word ik erg moe van