Mijn Klacht:
Wat een gigantisch belabberde instelling. Nu al meer dan een maand bezig om inzage te krijgen in mijn eigen gegevens maar bovenal om gegevens die niet meer up-to-date zijn te laten aanpassen.
Meerdere malen via mail (onbeveiligde verbinding) identificatie documenten moeten uploaden om antwoord te krijgen op mijn vragen.
Elke mail wordt standaard beantwoord met het verzoek om (alweer) documenten ter identificatie te uploaden. Vertragingstactiek?
Alles bij Focum wijst in de richting van het geen inzage willen geven en aanpassingen willen doen.
Is het motto van Focum: Als we maar vaak genoeg tegen werken geeft men het wel op?? Alles lijkt er wel op
Gewenste Oplossing:
Zorg voor een systeem waar mensen kunnen inloggen om hun eigen gegevens te raadplegen middels een beveiligde verbinding.
Ga eens AVG-proof werken. Want wie zegt mij dat jullie inderdaad mijn documenten (ter identificatie) verwijderen maar ik geloof dat niet.
Zorg voor klantvriendelijke werkwijzen.
Hoezo alleen bereikbaar tussen 9 en 16? En wanneer moeten de mensen dan bellen die overdag gewoon moeten werken? Of is dit ook één van hun vertragingstactieken? Mijn tip is dus om te zorgen voor een betere telefonische bereikbaarheid