Klacht: om wat artikeel gaat het dan

Janke1956 op 30 oktober 2014 over Focum Commerce B.V. in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

deze mail kreeg ik Nu heb ik nog nooit wat bij waat gekocht dus zou ik graag willen weten welk artikel of dienst ik zou moeten betalen

Van: Dutch Cash Management B.V.
Verzonden: 30 oktober 2014 09:13
Aan: [email protected]
Onderwerp: Inzake: Waat Media B.V. Dossiernr.: 14J000179

vordering € 20,52
rente 0,04
incassokosten 40,00
—————–
totaal € 60,56

Mijnheer of mevrouw,
HERINNERING:

Onze opdrachtgever,Focum Finance BV, heeft ondanks eerder verstuurde
herinneringen, nog geen betalingen ontvangen van het achterstallige bedrag van
Waat Media B.V. met factuurdatum 27.06.2014.

Ondanks onze eerdere reacties is betaling van bovenstaande bedrag nog steeds
uitgebleven.

Mogelijk is deze vordering aan uw aandacht ontschoten. Aangezien u niet tijdig
hebt betaald komen de buitengerechtelijke kosten, zoals eerder aangekondigd,
voor uw rekening. Deze bedragen zijn uit kracht van de wet verschuldigd,
gebaseerd op een staffel en bedragen minimaal € 40,-. Hierboven is vermeld welk
bedrag aan wettelijke kosten u verschuldigd bent.

Wij verzoeken u door middel van deze e-mail met onderstaande iDEAL link, binnen
3 dagen tot betaling van het hierboven genoemde openstaande bedrag inclusief
incassokosten en rente over te gaan.

Indien u geen gebruik maakt van de mogelijkheid om door middel van iDEAL te
betalen, verzoeken wij u uiterlijk binnen 3 dagen na dagtekening het
openstaande bedrag alsnog te voldoen. Dit doet u door het volledige bedrag over
te maken naar onderstaand genoemde bankrekening ten name van DCM BV
derdengelden te Harderwijk, onder vermelding van uw dossiernummer.

Mocht u gebruik willen maken van een BETAALREGELING dan is dit wellicht
mogelijk. Mailt u dan uw verzoek aan [email protected] onder
vermelding van uw dossiernummer en de gewenste optie 1 (1 maand) of optie 2 (2
maanden).

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en zien uw
betaling graag met spoed tegemoet.

Direct betaling verrichten

Hoogachtend,
Dutch Cash Management B.V.

antwoord graag via [email protected]

Gewenste Oplossing:

als ik zeer duidleijk weet wat ik moet betalen en als ikd at dan ook daadwerkelijk heb gehad
antwoord graag via [email protected]

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Focum Commerce B.V. over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Focum Commerce B.V. in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Focum Commerce B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Focum Commerce B.V.

Heeft op 13 november 2014 om 12:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Vordering is betaald.

De verdere communicatie over afhandeling van klachten doet Focum niet via de website van Klacht.nl

Alle klachten die gemeld zijn door